Miele Moments

CHALLENGE.

Miele launched its new campaign “for everything you really love”. But what does it mean throughout the funnel? Create a strong mid funnel campaign that translates brand awareness into sales through brand preference

RATIONALE.

Main insight:
A lack of time translates into a strong desire to make every moment count.

Campaign:
Bij de campagne Miele Moments draait het om de bijzondere momenten in het leven: wat maakt jouw moment echt uniek en onvergetelijk? In deze tweedelige serie geeft Miele een doorkijkje in het leven van een familie waar, naast de grote momenten in het leven, ook de kleine alledaagse gebeurtenissen worden gevierd. In de films laat het merk zien hoe een wasmachine van Miele bijdraagt aan dat ene perfecte moment.

Miele moment:
Een Miele moment is een ervaring met anderen waarbij de tijd lijkt stil te staan. Een moment dat je adem stokt; Een moment waarbij je huilt, lacht en feest viert. Een moment dat je voor altijd wilt koesteren; Een moment dat je wilt delen met diegene waar je echt van houdt. Miele producten helpen bij het behouden en verbeteren van die momenten.

Birthday 60"
Anniversary 60"

share on