NS International

UITDAGING.
Inspireer consumenten om Berlijn met de trein te ontdekken en laat hierbij de voordelen van het treinreizen  zien zoals het comfort en de ontspanning.
RATIONALE.
Inzicht:
Op de weg terug van een bestemming kan je heerlijk van je hele trip nagenieten. Terwijl je ontspannen naar buiten staart komen al je leuke ervaringen nog eens voorbij in je gedachten.

Concept
In de film zien we Douwe Bob in de hoofdrol en blikt de muzikant terug op zijn reiservaringen in Berlijn. Dit met als doel om de NS International-bestemmingen te promoten.

Met de film benadrukken we het reiscomfort, de ontspanning van de treinreis en inspiratie over de bestemming zien. De kijker kruipt in het hoofd van Douwe Bob. Hij denkt tijdens de terugreis aan zijn ervaringen op het gebied van cultuur, eten en winkelen in Berlijn.

We hebben Douwe Bob geselecteerd omdat zijn karakter past bij Berlijn. Het snijvlak van rauw, sexy, romantisch en een tikje duister dat Douwe Bob definieert, matcht met het gevoel dat Berlijn uitstraalt.

Daarnaast hebben we ook een samenwerking met Sanoma en Adfactor opgezet. Waarbij er redactionele artikelen geschreven worden over de reisbestemmingen.

share on