Palm VR

UITDAGING.

PALM Hop Select is het nieuwe speciaal-bier van PALM. Aan ons de uitdaging om niet alleen meer bekendheid te geven aan dit submerk, maar het ook direct te laden op de voor PALM belangrijke merkwaarden levensgenieten, social bonding en toegankelijkheid.

De primaire doelgroep van de campagne is de kosmopoliet. Onderzoek wees uit dat deze doelgroep weliswaar succesvol is en daar hard voor werkt, maar soms vergeet daar bewust van te genieten. Deze consumer insight vertaalden wij door in het centrale idee ‘Genieten binnen handbereik’ en hieronder ontwikkelden wij het concept The Perfect Getaway.

RATIONALE.

Het idee achter deze campagne is: hoe druk en succesvol je ook bent, het is goed om ook af en toe bewust van het leven te genieten. Via een relevante virtual reality doorvertaling naar zowel retail als horeca, wil Palm Hop Select haar doelgroep inspireren.

Dankzij de Virtual Reality bril Oculus Rift waanden zij zich in een select aantal horeca zaken verspreid door heel Nederland van het ene op het andere moment in een totaal andere omgeving. Zij konden kiezen uit een Japanse tuin en een tropisch eiland. Beide omgevingen zijn speciaal gecreëerd voor en subtiel gebrand door PALM Hop Select. En beide werelden sloten af met een virtueel biertje. Toen de bril en de koptelefoon eenmaal waren afgezet, stond daar een echte PALM Hop Select klaar. Een ultiem geniet moment!

Casevideo
Taste Amsterdam - Sfeer film
Game play

share on