Perfect Getaway

BRIEFING.

Het bier van Palm werd al jaren slecht vermarkt. Niemand kent de submerken en bovendien is er weinig emotionele lading bij het merk. In 2015 wil Palm hier verandering in brengen.


Doelstellingen:
– Men moet Palm Hop Select leren kennen (awareness)
– Imago/ merk emotioneel laden: ervaringen delen met Palm
– Sales: 20/30% meer verkoop

Doelgroep:
Man 25-40 (35+), kosmopoliet, hogere sociale klasse/ opleiding
Secundair: Man 20-49 Post materialisten

Uitdaging:
Ontwikkel een geïntegreerde lente/zomer campagne voor Palm Hop Select, waarmee Palm Hop Select compleet geladen wordt met impact binnen de biermarkt.

RATIONALE.

Main insight:
De kosmopoliet is succesvol en werkt daar hard voor, maar vergeet soms te genieten.

Big idea:
Genieten binnen handbereik

Ons verhaal:
Hoe druk en succesvol je ook bent, het is goed daar ook af en toe bewust van te genieten. Palm Hop Select inspireert mij en bewijst hoe eenvoudig dat soms kan zijn.

Concept: The perfect getaway
Een Perfect Getaway; een bijzondere plek die jij kiest om echt te genieten; even weg van alle drukte; een plek waar je samen met vrienden kan genieten van het echte leven, het Bourgondische leven.

De Perfect Getaways worden georganiseerd door vijf Bekende Nederlanders. Ieder gaan ze een uniek evenement organiseren. De voorbereidingen en het uiteindelijke resultaat zijn te zien in een 5-delige documentaire serie.

Casevideo
Teaser
Journey
Aftermovie

share on