Sportlife

BRIEFING.

Extreme sporten zijn onderdeel van de Sportlife lifestyle. Prachtige content waar jongeren goed mee te binden zijn. Echter wil Sportlife met deze campangne niet de extreemheid en onbereikbaarheid benadrukken, maar zorgen voor een goede balans tussen de ultieme ervaring en haalbaarheid.

Uitdaging:
Ontwikkel een TVC concept dat de consument inspireert en activeert om mee te doen aan 
de Sportlife Unexpected Freshness actie.

Doelstellingen:
Penetratie verhogen in doelgroep 13-19 jaar
Sportlife weer geliefd maken, het merk en Unexpected Freshness betekenis geven

RATIONALE.

Main insight:
Sportlife inspires fresh experiences through Unexpected Freshness

Big idea:
Expect the Unexpected

Het vertrekpunt van dit concept is te laten zien dat iedereen kans maakt om deze unieke belevingen te winnen. De commercial laat zien dat deze lifestyle – hoe onalledaags ook – dit nu voor iedereen binnen handbereik is. Het blijft niet bij dagdromen, want elk pakje Sportlife brengt je dichterbij Unexpected Freshness!

In de media:

Adformatie
Marketingtribune
Fonk

TVC 30"
Casevideo

share on