Palm – The Perfect Getaway

Opdracht:
PALM Hop Select was het nieuwe speciaal-biertje van PALM. Aan ons de opdracht om niet alleen meer bekendheid te geven aan dit submerk, maar het ook direct te laden op de voor PALM belangrijke merkwaarden levensgenieten, social bonding en toegankelijkheid.

Inzicht:
Onderzoek wees uit dat de doelgroep weliswaar succesvol is en daar hard voor werkt, maar soms vergeet daar bewust van te genieten.

Big idea:
Dit inzicht vertaalden wij door in het centrale idee ‘Genieten binnen handbereik’ en ontwikkelden het concept The Perfect Getaway. Dit stond staat voor die bijzondere plek waar je samen met je vrienden even helemaal uit de dagelijkse sleur stapt.

Campagne:
Met een online videoserie lieten vijf BN’ers ( Niels Geusebroek, Miljuschka Witzenhausen, Toine van Peperstraten, Kay Nambiar en Eddy Zoey. ) hun plek zien. Zij organiseerden elk een exclusief evenement op hun eigen Perfect Getaway. Zowel de voorbereidingen als de evenementen werden vastgelegd en verwerkt tot een branded videoserie.

Niet alleen online, maar ook op de winkelvloer en in de horeca werd de doelgroep geactiveerd. Dankzij virtual reality waanden bezoekers zich van het ene op het andere moment in een totaal andere omgeving. Zij konden kiezen uit een tropisch eiland of een Japanse tuin. Beide omgevingen waren speciaal gecreëerd voor PALM Hop Select en sloten af met een virtueel biertje. Toen de bril en de koptelefoon eenmaal waren afgezet, stond daar een echt PALM Hop select biertje klaar.

Casevideo: