Miele – Moments

Opdracht:
Creëer een sterke consideration campagne die de merkvoorkeur voor Miele wasmachines en drogers omzet in sales.

Inzicht:
Tijdgebrek vertaalt zich in een sterke wens om elk moment te laten tellen.

Big idea: Miele moments
Iedereen herinnert zich wel een moment waarbij de tijd leek stil te staan. Een moment dat je adem stokt; Een moment waarbij alles lijkt te kloppen je huilt, lacht en feest viert. Een moment waar je niet druk maakt om de kleine dingen zoals een vlek op je kleding. Een moment dat je wilt delen met diegene waar je echt van houdt.

Campagne:
In de campagne draait het om de bijzondere momenten in het leven. In de serie gaven we een doorkijkje in het leven van een échte familie waar, naast de grote momenten in het leven, ook de kleine alledaagse gebeurtenissen werden gevierd. In de films laten we zien hoe een wasmachine van Miele kan bijdragen aan het behouden en verbeteren van deze momenten.

Verjaardag:

Huwelijksjubileum: